четвъртък, 26 август 2010 г.

Рибешка супа

Я виж ти, какво си имаме тук! Братчето ми ме издебнало и взело, че постнало в блога ... Е, нека да ти кажа първо, че перверзията е присъща за членовете на Учиха клана. И ти само се стесняваш, трябва да си признаеш, че снимките ти харесаха! Даже се възбуди, не отричай - знам всичките ти настроения по-добре и от теб! На бас, че имаш сексуални фантазии дори и вмомента. Бушуващият Учиха огън никога  няма да угасне, че даже ще се разпали и по-буйно благодарение на нашето Учиха ветрило, което е и символът на клана ни. Не съм ли прав? А и плюс това какви са тия работи с принудите от мен, които си измисляш?! Няма такова нещо, отоото! *ангелска физиономийка* Не е верен и факта, че под леглото си крия един от онези нашийници за пенис ... опа ... *покашляне* Не крия подобно нещо! Заклевам се - чиста скаутска! Колкото се отнася до публикацийте на теб, брат ми, в банята, незнам за какво говориш. Откъде ти хрумват такива внушения? *smirk*
Отделих и малко време да огледам картинките. И ето какво ще кажа по тях:
  • Това, че обичаш глухарчета си е истински кошмар -.-' Как може момче да харесва цветенца и да се кичи с тях, че даже и мен да забърква в тия неща?! *спомня си как Изу го накичи с някакви цветя докато си почиваше под липата и потреперва от ужасният спомен* По дяволите, Изуна - засрами се! Толкова си женствен (rofl) Понякога се чуда защо ли не си се родил момиче, щеше повече да ти приляга. Кажи ми честно, каква ти е ориентацията? Мисля, че и германките-фенки биха искали да научат.
  • За втората картинка - изобщо не си добър. Може и така да изглежда, но под това чиби-личице се крие физиономията на звяр ... Ти така примамваш жертвите си, с този надпис "Безплатни прегръдки".
  • А-а-а-а! За третата картинка това не е никаква проява на слабост у мен! Просто ... просто ... ти ми открадна горнището докато тренирах под водопада до Накано храма! Освен това беше мокро и горещо и за това се съблекох малко, за да помедитирам под водопада, а ти какво? Трябваше да ми гепиш дрехите и да отпрашиш. Нее, няма да оставиш брат си да тренира. Такова дете си Изуна - порасни!

Това е логото на Учиха клана. Както казах, то символизира ветрило, което разпалва още повече огньовете на нашият клан. Както се знае, всички Учиха сме родени с афинитет към огъня и притежаваме силата да управляваме тази стихия. Ако не съм го споменавал вече, с брат ми сме едни от най-добрите владетели на огъня в историята на целият ни клан!

И до тук свършвам с коментарите по ентри-то на брат ми. Сега ще се изместя на друга тема. Започнах да пиша фик за Кисаме. Дойде ми супер идея и ако мързела не се намеси ще продължа да пиша, защото има още доста (едва в началото съм). Ще споделя само, че в този фик Кисаме е просто едно 7 годишно момче-сираче, нормално като всички нас (а не рибешкото лице, което познаваме). Живее на остров в териториите на Страната на Вълните и живее при един старец, който го учи на риболов и ядат рибешка супа и суши за вечеря. Но, разбира се, да кажа нормално хлапе за Кисаме, си беше пресилено. Истината е, че след нападение на акула над рибарската лодка на двамата, Кисаме кара акулата да ги остави намира като й заповядва на рибешки. И така, ето че нашият Кисаме си има специално умение - да говори с подводният свят. Стана ли ви интересно? Подбудих ли ви любопитството? Хей, не заспивайте пред клавиатурата! *facepalm и мъмрене*
Като заговорих за Кисаме всъщност, *спойлери* вие четохте ли новата Наруто манга глава - чептър 507 ако помня добре ... Стана ми жал за рибоподобният - Гай го наби само за секунди ... но какво да се прави ... Килър Би ме дразни. Попринцип не ме дразнеше, но като Самехада му скочи в прегръдките, го намразих и бих се радвал ако умре тоз импровизиран рапър! Та, както и да е, към Кисаме. Заловиха го тия мушици от Коноха и се опитаха да му влезат в главата. Щяха тъкму да видят лицето ми когато Кисаме си прехапа езика и ги прогони от ума си! Хехе, браво Кисаме! Особено се зарадвах когато разби оковите си и мисля, че сега ще последва последна битка. Но, кой знае ... Киши може и да е замислил нещо друго. (моля те Киши - не давай на този предан войник да умре!) Кисаме е наистина предан - не е човек, който лесно би издал информация. Именно за това, ние сме Акатски! *край на спойлерите*

От тук се вдъхнових за историйката с Кисаме. Вижте само какво една картинка може да направи с теб!

Мисля да спра до тук, така че чао от мен за сега - Мадара аут.

Тези анимацийки аз си ги направих, вдъхновени са от новият чаптер, може да го прочетете тук.

Няма коментари:

Публикуване на коментар