понеделник, 30 август 2010 г.

Изуна е сериозен

Брат ми ме разгроми!!Той ме разкри пред света!*гледа драматично монитора*Вярно е!Вярно е!И аз имам сексуални фантазии!Учиха огънят не гасне,както каза!Е,както и да е,но това за снимките е вярно*опитва да се защити*И преди да ме нападнете - фантазиите ми далеч не са със ''неустоимата'' Сакура!!*скри всички нейни снимки под възглавницата*Да ви призная още нещо - много обичам балончета ^^ !!Преди малко излязох от банята и да ви кажа не прекарвам по-малко от два часа там!Какво правя там толкова време ли??Амиии,много неща,но главно балончета!!Другото си е моя работа!Прекалено лична!За личната си хигиена полагам специални грижи!



Рибешка супа??От къде ти дойде на ума такава идея!Кисаме,пфф!Рибешки идиот!Какво като е от Акацки!Вярно,добро войниче е,ама я му виж външния вид!Сега ако ми кажеш,че Сакура ще избере него пред мен!Няма начин!Е както и да е,стига глупости!Истината е,че напоследък изобщо не помагам на братчето си *тъжен* Много се бавя и по този начин спъвам работата на екипа ни!Знам,че и той го вижда,но все пак не ми казва нищо,защото е моят по-голям брат! *пее в ума си -''..you are my brother under the sun..'' * Наистина съм мързеливичък,ама като трябва съм сериозен.Мислите ми се разпокъсват на хиляди страни,но при кой не се е случвало?В действителност ме бива много повече в рисуването.Нищо особено,просто фен-арт,но много често в рисунките ми се чете настроението.Е,това е типично за по-голямата част от творците.Брат ми има наистина страхотни идеи,но той има много повече опит от мен,нормално.Аз имам идея за едно малко контестче,ноо не знам дали ще се окаже добра идея.В моето училище бях председател на арт-клуба и трябва да ви кажа,че хората изобщо не вникваха в смислите на собствената си идея*затъпяване*Разчитаха на чуждото и така се стигаше до големи конфликти,заради което се принудих да се откажа и вече няма арт-клуб.Повечето хора в моя град са някак си студени,незаинтригувани от нищо и зациклили на едно ниво.Тази еднотипност не я разбирам от къде идва,но ми пречи по някакъв начин.Когато сме различни,никой не ни допуска в еднотипното си общество.Е,толкова от мен засега!Ще се отдам на малко сриозни размисли и ОБЕЩАВАМ на братчето си,че ще му помагам повече и по-бързо занапред!*оттегли се*

Ваш философ: Изу!!


Сериозно изражение имам тук ..


Респект към братчето :3


И насън си с мен,братко!

П.С.Наистина съм признателен към брат си!


П.П.С.Освен,ако не става дума за Сакура!

П.П.П.С.Защо Сакура?? *излезе от стаята*

Няма коментари:

Публикуване на коментар