четвъртък, 26 август 2010 г.

Привет от Изуна!

Олеле!! Пак тази Сакура! Не одобрявам такова поведение! С Мадара не сме обикновени братя. Можете и сами да си направите изводи от написаното от него по-горе! И не! Не правете изводи, че е перверзник, не е така. Аз вярвам, че дълбоко в себе си е добър човек и... ама какво говоря!! Никога няма да престане с тези простотии! Ама да призная и аз малко съм такъв,ъх! Да бе да,хахах,друг път! Както и да е! Братчето ми е дало инфо за нас,ама аз все пак да кажа за себе си! Добра душица съм, но не съвсем (ох,пак глупости). Сега,преди да седна и напиша това си говорехме с брат ми иии честно да кажа много ме мързеше да пиша (о,да мързелив съм). Но разбира се той ме принуди! Заплаши ме с нечовешки методи на изстезания! Показа ми снимки на Сакура (божеее, такива неща и насън не съм виждал, така се изплаших), показа ми снимки на Итачи (за бога, какво представлява без дрехиии) и още куп неща с неприлично съдържание (не мога да повярвам, че въобще съществуват такива неща). Та така, с Мадара в действителност сме много добри приятели, но ни натъжава факта, че сме в различни градове и въпреки това си прекарваме супер, когато сме заедно в скайп. Обичам да играя с него роулплей! На него дължа първите си стъпки в това и като аниме фен ще изтъкна, че наистина не е много лесно, но пък е забавно! Сега и аз да кажа нещо:


  1. Повече ще пиша от името на Изуна,понеже го роулплейвам (както Тоби спомена)
  2. Наличието на много подсъзнания е характерно за нас
  3. НЕ одобрявам публикации на мен в банята (брат ми обича да си ме наблюдава)
 
Глухарчетата са ми слабост х3


Доказателство за добротата ми

Момент на слабост на брат ми
Автор: Изуна

Няма коментари:

Публикуване на коментар