вторник, 24 август 2010 г.

Първи блог

   Тъй като не искаме да разкриваме нашите истински самоличности, просто ни наричайте Мадара и Изуна (Изу) - братята на шарингана, огнените братя, пр. Истината е, че Мадара и Изуна са от едно аниме, доста популярно, нарича се Наруто. Те са от Учиха клана в това аниме, но работата е там, че макар и анимето да е популярно, те двамата не са особено. Изуна се появява чак в 136 (386 чаптер в мангата) епизод на Наруто: Ураганни Хроники, а първата поява на Мадара е под прикритието Тоби в 32 епизод на Наруто: Ураганни Хроники (280 чаптер в мангата). Разкрива се като Мадара чак в 125 (364 чаптер в мангата) епизод (ако не сте гледали Наруто, или тепърва сте почнали, това си е жив спойлер тук и доста ще си чакате). Интересно, но Мадара всъщност играе доста важна роля в анимето, а Изуна се явява като допълнителен герой. Ние не искаме това да остава така и се надяваме, че Кишимото впоследствие ще му даде по-важна роля. За някой от върлите фенове на мангата, може би и това е опция като при нас.
   А сега се връщам към нас. Както казах, няма да разкриваме истинските си самоличности, но ще споменем някои неща:
  1. От един и същи пол сме
  2. Много добри приятели сме, Изу се води като мой нет-брат
  3. От различни градове сме, запознахме се по скайп
  4. Няма да слагам скайповете ни тук
  5. Причината да сме Мадара и Изуна е, че ги роулплейваме тях, за това не се учудвайте когато започнем да говорим от тяхно име
  6. Мисля, че е очевидно, но ние сме аниме фенове
  7. Оценките ни по българска граматика и правопис не са особено добри хД
   След като изяснихме тези малки факти (о да, знам - обожавам да съм потаен хехехе, за това ме знаят като Тоби), ще допълня, че всъщност аз, Мадара, пиша сегашния блог (защото брата не е онлайн), но вероятно впоследствие и той може да добави нещо. Спокойно, винаги ще споменаваме кой е писал статията.

    Нямам си и понятие колко трябва да е дълъг един блог, за това ще пиша колкото си искам и ще спра когато ми омръзне. А вече се усеща, че мързела ме застига. Също така няма да спазвам законите на българското писане *хвърля си учебника по български в коша за боклук* и ще пиша както си искам икаквото си искам, което значи - произволни мисли и злодеяния родени в моята малка кратунка. Та, какво да кажа ... станах закусих, след малко имам тренировки ... Роулплейвам със Сакура-чан вмомента. Да знаете и тя е една ... с тоя Итачи ме влудява понякога! НО, само понякога!  За това едно от подсъзнанията ми (да, бай Мадарчо си има 7 подсъзнания, тотален хаос в главата!) стигна до един прекрасен извод и решение на проблема (ВНИМАНИЕ: СЛЕДВА НЕПРИЛИЧЕН МАТЕРИАЛ) - тройка! О да, чухте ме прекрасно - говоря за тройка като тройка - Сакура-чан ще бъде завързана здраво с оковички. Аз ще я подхвана отпреде, а главата ми ще отплава към прелестният остров на плодородието й, а Итачи може да я поема или отзаде или може да се позабавлява малко с най-горната й кухина. После ще се менкаме - о чудесно, вече ми идват идеи за пози! Ама за сега ще запазя тези си мисли за себе си, защото я виж - изтрили ми блога заради твърде много нецензуриран материал. (КРАЙ НА НЕПРИЛИЧНИЯТ МАТЕРИАЛ) Та, така, за момента това е от мен - Мадара аут. 10:25 сутринта; 24 август 2010 годинка.

Охо, Сакура-чан иска да си играем на пациент и доктор ... хе-хе. (струва си да се душиш с Итачи, само за да спечелиш вниманието й - давай Итачи, вади чакра въжетата!)

Това е решението за проблема на подсъзнание №1 (на мен ми харесва)

Няма коментари:

Публикуване на коментар