събота, 25 септември 2010 г.

Kishimoto FAILS

Привет отново мои (и на брат ми) последователи и почитатели! Надявам сте готови за нова порция Мадаризъм, защото този път ще го получите в големи количества! Но първо една страхотна новина (а може би не само една) – вече си имаме партньорски сайт и това е блога на две куноичита познати ни като Сакура Харуно (моята робиня) и вечната й приятелка-враг Ино Яманака. Ето линк към техният блог, а по-надолу може да намерите и банер.

Това ми напомня, че имам някои подаръчета за моята секс робиня – посветих й песен заедно с една картинка-стикер благославяща нашият съюз (виж по-надолу). Кажи чао-чао Итачка, защото напълно и несъмнено Сакура предпочита мое величие, тъй като съм много по-мил и страстен към нея, а ти просто незнаеш как да се отнасяш с едно момиче и за това ще си останеш вечно център за сбор на яой фенки, които да пишат фикове за теб как мастурбираш по снимки на Саске като малък в банята, който после влиза в стаята ти, иска да си играете и ти решаваш да си играеш  с него на Чичко Доктор *покашляне* гейската версия. *Чува гласа на Изуна в главата си: А после кой бил яой фен … >.>~* *удря се по главата* Дам, игнорирайте това … /.>\”  Таа докъде бях … а да! Ето да огледате някои от произведенията, които направих докато ме нямаше.
Това отвори темата и за избора на Сакура.

Не удобрявам това ... 
Подаръчета за Сакура-чан, а ето и песента, която й посветих:

"Show me what you got"

Hey crazy chick,
turn off the light
we're going on a trip tonight
I'll explore your world
and you're welcome to visit mine
for I shall make you feel alright
as if you were in heaven all night

Oh you horny girl - let's start
Hey, you bad playboy - come on!
Show me what you got (x2)
Gimmie your best shot!

Oh, notty boy
please shut your mouth
no more talking,
just give it to me now
take me on your trip
but let it be as if your last
beware of my world
cause you might fall in a trap
protect your own,
I don't guarantee it wouldn't collapse
don't take me to heaven,
send me to hell itself

Oh you horny girl - let's start
Hey, you bad playboy - come on!
Show me what you got (x2)
Gimmie your best shot!

Oh, you bad bad girl,
you've shown your horns
if it's hell you wish,
I'll give you worse than that
you want me to be rough,
well then I might tear you apart
you'll get what you deserve
but beware not to regret
what you wished for
might take away your last breath

Oh you horny girl - let's start
Hey, you bad playboy - come on!
Show me what you got (x2)
Gimmie your best shot!

Heh, you got confidence
but let me warn
this night be your last
for in the end
I'll be the one to make you moan

Just you try to be on top
I won't let you, girl
this is not a battle, it's war
and I'll be the one to claim the gold

Oh you horny girl - let's start
Hey, you bad playboy - come on!
Show me what you got (x2)
Gimmie your best shot!
 Пс: На Сакура-чан много й хареса >w>
 Банер олицетворяващ величието ми - епично.
Семейство Харуно ... 
Това е за сенпай банерче. 


Аватарчета и банерчета за нас с Изу <3 

Между другото ме е налегнала нова дилема – дали с Изу да си направим сайт. Всъщност аз съм ЗА идеята, но все още не съм обмислил какво точно да се напъха в тоя въпросен сайт. Първоначално си мислех да слагаме неща правени от нас (рисунки например), косплеи, предстоящи проекти, теорий, инфо и подобни. Вие какво мислите? Съгласни ли сте да си направим нещо подобно (по скоро аз да го направя, защото Изу е като заблудено пате в мочурище и това си има много ясни доказателства, които ще изясня по-надолу /. =\)? За вашето мнение – вижте анкетата отстрани.

Банер за сайта на двете куноичита. И код за банера:
<a href="http://kunoichi-love.blogspot.com/" target="_blank" style="background: url(https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg3DQ9k9eKRzVvW5Gh35mwBIz6DYQ5QYoEKtPNNY9F0jIXCqlwlKiYx_fk7u7kq_NHB-vhkvf5TEbEBQP5kJMB2ZjW758NwE-C0fUaZ9l5GOKbXCGLuRwyh2SH1A7ctzFy3Mrqvq5zNMgGQ/s1600-r/kunoichi-lovebanner-.jpg) no-repeat; width: 504px; height: 150px; float: left;"></a>
А сега да се върна към нещо, което казах в предишния ми блог-пост, и това е, че с Изу е възможно да се срещнем. Е, нещата се провалиха и то заради някои глупости с родителите на Изу … много съм разочарован от брат ми – аз му казвам да се опълчи на техните, ама накрая все си остава той натъпкания! И ето за това е като пате в мочурище … Очевидно не е бил достатъчно настоятелен. А сега не мога и да му се накарам или набия поучително като хората заради ефекта на кучешките му очички … По-неустоими са и от тези на Сакура, че и от на Сенпай даже! *въздишка* Размекнал съм се … Но как да не устоиш на такъв сладур като брат ми!! Особено като имаш шанса да го наблюдаваш гол в банята и да споделяш един креват с него. О, и ви уверявам, че всичко си е в кръга на братските отношения (които ще се харесат на фенките и те ще ни плащат повече зелени пачки за още сценки, и разбира се Изуна няма нищичко и да подозира, защото така е най-добре), за разлика от братско - *покашляне*яойските отношения на Итачи със Саске.
Е, дори и сега да съм леко сърдит на брат ми, скоро най-вероятно няма да е така (иначе после на кого ще крада зрението?), защото аз винаги ще си обичам Изу. И както обещах от миналият път, подготвил съм ти изненадка и на теб, любими братко:


Стихотворение, което посветих на Изуна.

О да ... определено подкрепям това!

Освен за провалената среща с отоото, съжалявам и за това, че не успях да преведа мангата тази седмица, заради пътуванията ми. Но, здраве да е! И като стана въпрос за мангата … разочарован съм Киши. От всички възможни дизайни, ти ми избра наи-скапаният за нова маска! Като го видях това чудо, веднага си помислих „ОМГ – Киши не започвай да взимаш идеи от Блийч – не е здравословно, особено за мен!! Казах ти, че не искам да приличам на Айзен, странните му форми или поданиците му, които всички ИЗМИРАТ накрая (а аз определено не искам да умирам по тъп начин)”! Заради това се умопобърках за половин ден, че даже и започнах да сънувам странни чудесии с музика за фон … да, музика в съня ми … Хехехе … Не се тревожете, добре съм си сега, защото спойлерите винаги ме възбуждат, а накрая се оказва, че не е особено голяма работата … Ощастливен съм обаче от факта, че вече ще съм си с гунбая и старото ми нинджа облекло (чудно как се е запазило непокътнато цял век *shrugs*) . Новата ми маска също не се оказа толко лоша, все пак сега е от по-здрав материал (нали, Киши..?),  но това подтикна хората да си правят бъзици с мен, че мязам на Iron Man … Проклятие Киши … Не може да измислиш нещо, за което да не те бъзикат после, но от добрата страна – това значи, че хората те обичат. Имам странното подозрение, че тайната за тези plot twists се крие в една кокошка, която си отглеждаш в апартамента и всъщност сте тайно сгодени. Даа (щом е Киши всичко е възможно, а и то е ясно, че е ненадминат сексист, за това предпочита животни)… Както и да е – свикнах с маската, но се надявам да не последва яко troll-ване на мангата, защото ме гони едно такова не-хубаво предчувствствие от седмици насам … И, разбира се да не забравям да спомена, че казването „Най-добре свършената работа е тази, която сам си си свършил.” важи с пълна сила в тази глава – време е да ходим на лов за джинчуурикита! И преди да ви оставя окончателно, може да прочетете възможна версия на началния ми разговор с Наруто.

Naruto: You … you’re the man with the mask … the one who attacked Konoha 16 years ago and fought my father!
Madara: Oh, so you’ve learned about that somehow … But never mind the past – what is important now is the future.
Naruto: Because of you everyone has suffered so much – people in Konoha, including myself, Nagato, Konan and Yahiko, and most importantly – Sasuke!
Madara: Hn. You don’t listen do you?
Naruto: Why did you implant that hatred into Sasuke? Why did you do it?? What is your purpose?!
Madara: My purpose you ask? I don’t think a primitive animal like you deserves to know. Prepare to meet your destiny, jinchuuriki!


 Добре ... защо това ни е познато сега..?


Ваш завинаги, великий Учиха Мадара~

Няма коментари:

Публикуване на коментар