вторник, 28 юни 2011 г.

Тролски ревюта - haters gonna hate

Лятото дойде, драги зрители и от сега нататък смятам да правя така наречените Тролски ревюта. Ревютата ще включват коментар от мен (Тоби) върху новият епизод по Наруто, новата манга, представяне на скрийншот на седмицата и анонимно съобщение (в случей, че има), а може би и нещо повече... Всеки един от вас може да дава предложения за снимка на седмицата (която трябва да е забавна), както и да задавате анонимните си съобщения чрез лично съобщение към мен по вбокс. Повече за процеса вижте в самото видео. Епизод първи вече е актуален (излезе Понеделник), а пък следващият очаквайте пак по същото време (ще излизат между Събота и Понеделник, зависи от заетостта ми). Идеята на ревютата е да ви накара да се смеете. Шоуто няма за цел да печели пари, а иска да представи една комична страна на новоизлязлите епове и манга по Наруто като коментаторът е не кой да е, а самият Тоби (Учиха Мадара, изигран от draconis) - старец на 115 години с мания за величие и закоравели възгледи, който гледа да прецака другия за негово собствено облагоденстване и хранене на егото си, както и да се откланя по темата с истории по миналото (флашбеци) и коментари извън темата. Всичко това превръщат ревютата в един голям спам и тролване, което ще ви накара, в единия случей да полудеете и да строшите монитора ви с главата ви, или във втория случей, да ви се спука пикочния мехур от смях. Каквото и да е, искрено се надявам да ви харесат тези равюта и да ми помогнете за разпространението им. Дано съм ви развеселил деня!

А сега, насладете се на 1-ви епизод от сериите с ревюта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар